دوستان عزیز
بسیار امیدوارم خوب، خوش و سلامت باشید.
مالیچی یک برنامه ساده، زیبا و کارا برای مدیریت و کنترل دخل و خرج زندگی و امور مالی شما می باشد.
در واقع شما نیازی به دانش پیچیده حسابداری ندارید و با بهره گیری از طراحی ساده اما کارای برنامه می توانید به راحتی امور مالی و دخل و خرج خود را ثبت، کنترل و مدیریت نمایید.
دو مفهوم ساده در برنامه مندرج می باشد:
- سرفصل حساب: سرفصل حساب شامل حساب های درآمد، هزینه، دارایی، بدهی و سایر حساب ها می باشد.
- ثبت سند: شما می توانید برای ثبت اسناد مالی خود، از قابلیت انتقال موجودی مابین حساب ها بهره مند شوید.
لیست قابلیت های برنامه مالیچی نسخه 1.0 عبارتند از:
- تعریف حساب های دریافتی و پرداختی در سطوح معین، تفضیلی بصورت نامحدود در سرفصل حساب های درآمد، هزینه، دارایی، بدهی و سایر.
- امکان تعریف حساب به نام شخصیت های حقیقی و حقوقی در سرفصل حساب ها.
- قابلیت ایجاد حساب های نقدی و غیر نقدی.
- ثبت هزینه و درآمد از طریق انتقال وجه (واریز و برداشت بین حساب های موجود)
- کنترل و مدیریت بدهکار و بستانکاری حساب ها توسط برنامه.
- پشتیبانی کامل از تقویم هجری شمسی.
- ثبت اسناد دخل و خرج با درج مبلغ، تاریخ شمسی و شرح سند.
- تعبیه ماشین حساب داخلی برای سهولت در محاسبه مبلغ سند.
- نمایش اسناد ثبت شده برای یک حساب (مانند دفتر روزنامه)
- گزارش گیری به صورت روزانه, هفتگی, ماهانه و سالانه.
- گزارش گیری از وضعیت مالی سرفصل حساب ها.
- محاسبه تراز به صورت ماهانه, سالانه, تجمیعی.
- نمایش دریافتی ها و پرداختی ها به صورت نمودار پای و خطی.
- گزارش گیری به صورت نموداری از کلیه گروه های حساب و حساب های تفضیلی و غیره.
نکته: شما می توانید برای ایجاد زیر دسته، در قسمت سرفصل حساب ها، دکمه ایجاد حساب جدید را بزنید و حساب زیر دسته مورد نظر را با استفاده از جدا کننده نقطه "." ایجاد نمایید. به عنوان مثال در سرفصل حساب "درآمد" می توانید حسابی به نام "فروش.موبایل" ایجاد نمایید. بدین ترتیب حساب "موبایل" زیر مجموعه حساب فروش خواهد بود.
توانایی های تکنیکی برنامه:
- صدور گزارش وضعیت حساب ها و اسناد ثبت شده (لیست دخل و خرج) به صورت فایل csv قابل نمایش در نرم افزار Excel، و به اشتراک گذاری آن از طریق سرویس های موجود بر روی گوشی همچون ایمیل، Dropbox، بلوتوث و غیره.
- بارگذاری مجدد فایل های آرشیو csv موجود در حافظه گوشی به برنامه.
- پشتیبان گیری اطلاعات در حافظه و برگردانی اطلاعات پس از نصب مجدد برنامه (DB Backup & Restore)
- پاکسازی کلیه اطلاعات یا کلیه حساب ها و یا کلیه اسناد ثبت شده در صورت نیاز.
- قابلیت حذف کلیه فایل های آرشیو و پشتیبان در برنامه از پوشه کاری.
- محافظت از اطلاعات مالی با رمز گذاری برای ورود به برنامه.
در جهت تکمیل و توسعه امکانات موجود، مشتاقانه منتظر دریافت پیشنهادات و نظرات سازنده شما هستم.
آدرس ارسال نظرات: app4cafe@outlook.com
بسیار امیدوارم این برنامه مورد رضایت همه شما عزیزان باشد و مفید واقع شود.