نصب | <۱۰ |
از ۰ رأی | ۰ |
دستهبندی | ابزارها |
حجم | ۴ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۵ دی ۱۳۹۴ |
نصب | <۱۰ |
از ۰ رأی | ۰ |
دستهبندی | ابزارها |
حجم | ۴ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۵ دی ۱۳۹۴ |
استاندارد ISO 10002 ازاستانداردهای پشتیبان مدیریت کیفیت می باشد که توسط سازمان جهانی استاندارد تدوین شده است .
استاندارد ISO 10002 راهنمایی هایی را در درباره فرآیند رسیدگی به شکایات در مورد محصولات سازمان شامل طرحریزی ، طراحی ، اجرا ، نگهداری و بهبود سیستم ارائه میدهد . این استاندارد برای رفع منازعاتی که منشا برون سازمانی دارد و یا به کارکنان مربوط می شود قابل استفاده نیست .
هدف اصلی این استاندارد رسیدن به رضایت مشتری بوسیله ایجاد یک محیط مشتری مدار و آماده پاسخ گویی به شکایت مشتریان و حل مشکلات آنها می باشد .
تعهد مدیریت یرای اجرای این سیستم رکن اصلی می باشد.
در این نرم افزار عناوین ذیل مورد بررسی قرار می گیرد:
ایزو 10002 چیست
مشتری وشکایات
عملیات فرآیند رسیدگی به شکایات
ISO 10002:2004
استاندارد ایزو 10002 (ISO 10002:2014)
امید است مطالب موجود در این نرم افزار شما عزیزان را پیاده سازی iso 10002 یاری رساند.
منابع :
http://iso-consulting.co
http://west.mft.info
http://www.rvsri.ac.ir
http://www.isobehsan.com
http://webcache.googleusercontent.com
http://tuvf.ir
http://www.ce-iso.ir
http://hseiso.ir
تهیه و جمع آوری مرکز دیتا و تحقیق و توسعه سمین