نصب | +۱۰ |
از ۳ رأی | ۴.۷ |
دستهبندی | آموزش |
حجم | ۷۹۹ کیلوبایت |
آخرین بروزرسانی | ۵ آبان ۱۳۹۴ |
نصب | +۱۰ |
از ۳ رأی | ۴.۷ |
دستهبندی | آموزش |
حجم | ۷۹۹ کیلوبایت |
آخرین بروزرسانی | ۵ آبان ۱۳۹۴ |
بعد از انقلاب صنعتي و ماشيني شدن توليدات و به تبع آن افزايش ميزان عرضه کارخانه داران به اين نتيجه رسيده اند که براي افزایش فروش، بايد به معرفي و تبليغ کالاي خود بپردازند،که به دنبال آن علم بازاريابي پايه گذاري شد.
.بازاريابي را براساس نوع و روشها به انواع مختلفي تقسيم کرده اند و هر روز نيز تگنيک ها و روش هاي متنوع تري توسط بازاريابان سراسر جهان به آن افزوده می شود.
امروزه روش هاي نوين بازاريابي به دنيا معرفي شده که از آنها مي توان به انواع بازاريابي تک به تک،بازاريابي تلفني،بازاريابي از راه دور،بازاريابي پارتيزاني،بازاريابي ويروسي،بازاريابي دهان به دهان و... اشاره کرد.
لذا ما در این کتاب سعی داریم ضمن معرفی بازاریابی دهان به دهان جنبه های مختلف آن را بیان نمائیم.