پلتفرم پشتیبانی و گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان
یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری، بخش پشتیبانی و تعامل با مشتریانشه. رایچت بهتون کمک میکنه تا این روند رو بدون مشکل طی کنید. هدف ما ارائه یک بستر امن و با کیفیت برای فروش بیشتر و پشتیبانی حرفه ای تره.
اپلیکیشن اندرویدی ما جهت تسهیل امر پشتیبانی برای اعضای یک تیم پشتیبانی و فروش به صورت کاملا واکنشگرا طراحی شده و شما می تونید با نصب این اپلیکیشن و ورود به حساب کاربری خودتون، به راحتی با مشتریانتون صحبت کنید.
توجه کنید که برای استفاده از اپلیکیشن رایچت، باید از قبل در وبسایت رایچت حساب کاربری داشته باشید.
امکانات اپلیکیشن رایچت:
گفتگو با مشتریان
صفحه چت شما و مشتری و رفع نیازهایی که دارید برای ما مهمه، بنابراین با افزودن قابلیت هایی مثل امکان ارسال ویس و فایل، امکان ذخیره سازی جواب های آماده، امکان ادیت کردن پیام های ارسالی از سمت اوپراتور به مدت 12 ساعت، امکان پیش نمایش فایل و تصویر قبل از ارسال و …
به اطلاعات کاربران از جمله صفحه ورود یوزر، سیستم مورد استفاده، اطلاعات ثبت شده هنگام شروع مکالمه و … دسترسی داشته باشید.
از طریق صفحه مکالمه، شما می تونید مخاطبتون رو بلاک کنید، مکالمه رو به همکاراتون انتقال بدین و یا مکالمه رو ببندید.
تنظیمات
منوی تنظیمات اپلیکیشن رایچت بهتون این امکان رو میده که تنظیمات مربوط به پروفایل کاربری تون رو تغییر بدین.
از این قسمت می تونید ربات تلگرام رایچت رو فعال کنید. به وسیله این ربات وقتی توی محیط اپلیکیشن هم نیستید، می تونید پیغام های پشتیبانی رو از طریق تلگرام دریافت کنید.
تغییرات مربوط به نوتیف و اعلان ها رو می تونید از این قسمت تغییر بدین.
پنل وب اپ
از طریق این قسمت شما می تونید تعداد کاربران آنلاین وبسایتتون رو رصد کنید.
به اطلاعات کاربران از جمله صفحه ورود یوزر، سیستم مورد استفاده، اطلاعات ثبت شده هنگام شروع مکالمه و … دسترسی داشته باشید.
از این قسمت شما می تونید لیست مکالماتتون رو ببینید، بینشون سرچ کنید و حتی مکالمات رو با ترتیب دلخواه خودتون مرتب کنید.
با وجود تمامی این امکانات، دیگه لازم نیست نگران بخش پشتیبانی تون باشید. چون رایچت حواسش به ریزترین جزئیات هم هست:)