نصب | +۱۰۰ |
از ۲۳ رأی | ۴.۳ |
دستهبندی | آموزش |
حجم | ۴ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ |
نصب | +۱۰۰ |
از ۲۳ رأی | ۴.۳ |
دستهبندی | آموزش |
حجم | ۴ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ |
آموزش تولید برنامه های مالتی مدیا ( برای کامپیوتر ) با برنامه محبوب آتوپلی مدیا استادیو
(( آپدیت جدید اضافه شد))
کسانی که برنامه را قبلا نصب کرده اند ، قبل از نصب نسخه جدید حتما نسخه قبلی را حذف نمایند
این برنامه آموزشی برای همه افراد با سنین مختلف که علاقمند به حرفه ای کار کردن هستند ، مناسبه ...
حتما تا به حال مجموعههای نرمافزاری و یا برنامه های آموزشی را دیدهاید که پس از قرار دادن سی دی ، یک برنامه به صورت خودکار اجرا میشود و با موسیقی و جلوههای بصری زیبا و جذاب ، کاربر را در استفاده از آن مجموعه یاری میکند .
به عنوان مثال با اجرای برنامه ، در صفحه اصلی آن چند دکمه وجود داشته ، که با کلیک کاربر بر روی هر کدام از دکمه ها ، به صفحه مورد نظر هدایت شده و فایل هایی مانند فیلم ، صدا ، انیمیشن ، متن و ... برایش به نمایش گذاشته می شود . به این نوع برنامه ها برنامه های مالتی مدیا یا چند رسانه ای گفته می شود .
برای ساخت این برنامهها یا همان آتورانها نرمافزارهای مختلفی وجود دارد، که برنامهیAutoPlay Media Studio بهترین و حرفهایترین برنامه برای ساخت اتورانهای زیبا و حرفهای میباشد.
اکنون در این برنامه آموزشی منحصر به فرد ، بصورت کاملا کاربردی و به دور از هر گونه مباحث تئوری و حاشیه ای ، خواهید توانست ، برنامه های آموزشی دلخواه خود را با جذابیت و قدرت بسیار بالا ، با استفاده از برنامه قدرتمند آتوپلی مدیا استادیو ، تولید و انتشار دهید .
سرفصل های این برنامه آموزشی عبارتند از :
• فصل اول ( مقدمات )
- مقدمه
-پیش نیازها
-نصب و اجرای برنامه آتوپلی
-ایجاد پروژه و معرفی محیط برنامه
-تنظیمات صفحات پروژه
-پیش نمایش پروژه و خروجی قابل ویرایش
• فصل دوم ( ایجاد صفحات و پیوند آنها )
-افزودن صفحات به پروژه
-استفاده از دکمه ها و فعالسازی آنها
-افزودن دکمه خروج
-ایجاد دکمه بازگشت
-استفاده از تصاویر به عنوان دکمه
-ایجاد دکمه کمینه
• فصل سوم ( استفاده از آبجکتها )
-افزودن تصاویر به پروژه
-افزودن لیبل
-افزودن پاراگراف
-افزدون آبجکت هات اسپوت
-استفاده از ویدئو در پروژه
-استفاده از فایلهای فلش
-استفاده از اسلاید شو
-استفاده از فایل های پی دی اف
-استفاده از صفحات وب در پروژه
-استفاده از xButton
-استفاده از ریچ تکست
• فصل چهارم ( آبجکتهای برنامه نویسی )
-استفاده از رادیو باتن
-استفاده از لیست باکس
-استفاده از کامبوباکس
-استفاده از اینپوت
-استفاده از چک باکس
-استفاده از تری
-استفاده از پروگرس
-استفاده از گرید
• فصل پنجم ( افزودن و کنترل صداها )
-افزودن صدای زمینه پروژه
-توقف و پخش مجدد صدا
-توقف کامل صدا
-پخش مجدد صدا از ابتدا
-پخش صدا با کلیک روی دکمه ها
-قطع صدای زمینه هنگام ورود به صفحه ی خاص
-قطع تمام صداهای برنامه
• فصل ششم ( برخی قابلیتهای مهم )
-ساخت دکمه های سفارشی
-نمایش چند فایل در یک آبجکت
-استفاده از تصاویر Gif
-تغییر استایل صفحات پروژه
-استفاده از ماسک در پروژه
-آیکون برنامه
-ایجاد دیالوگ
-استفاده از اسپلش اسکرین
-استفاده از هات اسپوت روی فلش
-اجرای یک برنامه خاص مانند یک نرم افزار با کلیک روی دکمه
-حذف فایلهای اضافی
• فصل هفتم ( برخی آموزش های کاربردی )
-پرسش سوال اطمینان از خروج
-استفاده از پسورد برای برنامه
-ساخت آزمون با ارائه نتیجه
-ذخیره نهایی و خروجی گرفتن
• فصل هشتم ( کار با بانک اطلاعاتی )
- ارائه یک نمونه کار با بانکهای اطلاعاتی به همراه توضیحات مقدماتی
• بانک سورس ( نمونه های قابل )