برای ثبت نام یا در صورت فراموشی رمز همراه بانک تجارت به سامانه ثبت نام غیر حضوری <<تجارت من>> به آدرس my.tejaratbank.ir مراجعه کنید
همراه بانک با امکانات ویژه :
- کارت به کارت شتابی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال
- حساب به حساب ۱ میلیارد ریال
- ساتنا تا سقف ۱ میلیارد ریال
- پایا تا سقف ۱ میلیارد ریال
- خرید شارژ تلفن همراه و بسته های اینترنتی
- فعال سازی و دریافت رمز پویا
- تبدیل های شماره حساب، شماره کارت و شماره شبا
- استعلام چک های واگذاری در سیستم چکاوک
- خدمات بدون کارت
- ثبت چک های صیاد
-سرویس خدمات خودرو برای پرداخت عوارض ازادراهی، طرح ترافیک و عوارض سالانه خودرو
- اضافه شدن قابلیت اسکن کد QR روی برگه چک به منظور درج خودکار اطلاعات در فیلد های مربوطه
- امکان ثبت مشخصات اشخاص حقوقی در قسمت ذینفع ( گیرنده ) چک
- امکان اشتراک گذاری رسید عملیات چک های صیادی
- نمایش و مدیریت دستگاه های مشتری در بخش تنظیمات
- دریافت تاییدیه پیامکی در اولین ورود با دستگاه جدید
- نمایش مانده قابل برداشت کارت ها
- امکان دریافت صورتحساب شاپرکی ( ویژه دارندگان پایانه فروشگاهی )
- اضافه شدن تم تاریک
- افزودن بخش نمایش صورتحساب شاپرکی
- افزودن بخش خانواده تجارت
- بروزرسانی تصویر رسید پرداخت در زمان اشتراک گذاری
آیا برای استفاده از خدمات اینترنت بانک حتماً باید حضوری به بانک مراجعه کنیم؟
اگر مراجعه حضوری به بانک برایتان ممکن است، میتوانید با پُر کردن فرم مربوطه از خدمات اینترنتی بانک تجارت استفاده کنید. در غیر این صورت میتوانید بهصورت غیرحضوری و آنلاین نیز در سامانه ثبت نام کنید و از امکانات آن لذت ببرید.
آیا میتوانیم از طریق همراه بانک تجارت، انتقال وجه پایا انجام دهیم؟
بله. کافی است به منوی انتقال وجه پایا بروید، شماره شبای حساب مقصد را وارد کنید و انتقال وجه پایا را تا سقف صد و پنجاه میلیون ریال انجام دهید.
اگر رمز ورود را فراموش کرده باشیم، حتماً باید حضوری به بانک مراجعه کنیم؟
یکی از روشها این است که به بانک مراجعه کنید، فرم درخواست رمز را پُر کنید و رمز جدید تحویل بگیرید. اما اگر مراجعه حضوری به بانک برایتان ممکن نیست، کافی است در صفحه ورود به برنامه روی گزینه ثبت نام/فراموشی رمز ضربه بزنید تا به آدرس خدمات غیرحضوری بانک تجارت هدایت شوید. از آنجا میتوانید باقی کار را پیگیری کنید.
با دانلود همراه بانک تجارت میتوانیم بدون اینترنت انتقال وجه انجام دهیم؟
اگر به اینترنت دسترسی ندارید، خدمات انتقال وجه حساب به حساب، پرداخت قبض و استعلام موجودی را بهصورت پیامکی نیز میتوانید انجام دهید.
چرا برنامه نام کاربری یا رمز عبور مرا به مدت یک ساعت مسدود کرده است؟
اگر رمز ورودتان را سه مرتبه اشتباه وارد کرده باشید، ورودتان به برنامه به مدت یک ساعت مسدود میشود. این کار برای تأمین امنیت حسابهای کاربران انجام میشود.
آیا میتوانیم حسابهایمان را از این برنامه حذف کنیم؟
خیر. اگر میخواهید حسابتان را در این برنامه غیرفعال کنید، لازم است حضوری به بانک مراجعه کنید. اگر میخواهید حسابتان در برنامه نمایش داده نشود، کافی است به منوی جزئیات بروید و حساب را روی حالت عدم نمایش قرار دهید.
آیا میتوانیم حساب اعضای خانواده خود را به اینترنت بانک تجارت اضافه کنیم؟
خیر. ثبت حساب با کد ملی افراد دیگر در یک برنامه امکانپذیر نیست.
از چه روشهایی میتوانیم بروزرسانی همراه بانک تجارت را انجام دهیم؟
بهروزرسانی برنامه را میتوانید از طریق همین صفحه در بازار انجام دهید. ما همیشه آپدیت آخرین نسخه را برایتان اطلاعرسانی میکنیم، پس خیالتان از بابت آپدیتها راحت باشد.
آیا استفاده از اینترنت بانک محدودیت سنی دارد؟
بله. استفاده از این برنامه برای کودکان زیر ۷ سال مجاز نیست.