نصب | <۱۰ |
از ۰ رأی | ۰ |
دستهبندی | آموزش |
حجم | ۱ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۷ بهمن ۱۳۹۵ |
نصب | <۱۰ |
از ۰ رأی | ۰ |
دستهبندی | آموزش |
حجم | ۱ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۷ بهمن ۱۳۹۵ |
هدف عمده یک بازاریاب ماورای فروش است و معمولاً هدف نهایی، ایجاد یک تعهد پایدار بین یک نام تجاری
خاص و یک گروه مشتری ویژه می باشد، که فرایندی است شامل مراحل معرفی، آشنایی، ترجیح و در صورت
موفقیت محصول، ایجاد وفاداری .
لازمه موفقیّت مدیریت بازاریابی در این فرآیند، شناخت و درک صحیح رفتار مصرف کننده و طراحی آمیزه
بازاریابی بر مبنای این شناخت می باشد. استراتژیهای سازمانی و استراتژیهای بازاریابی سازمان باید بر اساس
درک رفتار مصرف کننده بهبود یابند .
مدیران بازاریابی علاقمند به خریدهایی هستند که سطح فروش و سهم بازارشان را افزایش دهد و از دیدگاه
مصرف کنندگان، خرید هایی که باعث رضایت آنها و تبلیغات دهان به دهان شود .
در این کتابچه الکترونیکی تلاش بر این است به جنبه هایی از رفتار مصرف کننده پرداخته شود که معطوف به
خرید است و به نقش طراحی آمیزه بازاریابی در این فرایند نیز اشاره شده است.