نصب | <۱۰ |
از ۰ رأی | ۰ |
دستهبندی | آموزش |
حجم | ۲ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۷ بهمن ۱۳۹۵ |
نصب | <۱۰ |
از ۰ رأی | ۰ |
دستهبندی | آموزش |
حجم | ۲ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۷ بهمن ۱۳۹۵ |
پیش از آنکه سازمان به اجرایCRM بپردازد باید نسبت به مشکلات بالقوه و احتمالی آگاهی داشته باشد تا بتواند در مواقع لزوم با آنها مقابله نماید . در سطح سازمانی ، کسب و کار باید بین بخش های مختلفی که با مشتری در ارتباط هستند و تمام بخش های مربوط به CRM فعالیت مشترکی را ایجاد نماید تا بتواند تاٌثیر گذار باشد.
با اینکه تحقیقات زیادی در خصوص دلایل عدم موفقیت سازمانها در اجرای برنامه ها و استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری صورت گرفته است اما تحقیقات اندکی در خصوص عوامل استراتژیک و موثر در فرایند پیاده سازی و اجرای موفقیت آمیز انجام پذیرفته که بطور کلی میتوان نتایج اکثر تحقیقات در اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری را در استراتژی، تکنولوژی ، ساختار و فرهنگ سازمانی خلاصه نمود. مساله مهمی که در فرایند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری باید مورد توجه قرار گیرد این است که اگر پس از گذشت زمان نسبتا معقولی سازمان با شکست روبرو گردید باید هر چه سریعتر راهبرد های دیگری را اتخاذ نمود و اگر یک راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری سود آوری سازمان را بهبود بخشد مسلم است که سازمان در مسیر درست و موفقیت آمیزی قرار دارد.
بنابر این هدف از انجام این پژوهش بررسی ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز ارنباط با مشتری بوده است .
جامعه آماری تحقیق حاضر را مدیران ، روسا ، کارکنان بخش فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران تشکیل داده اند.
نتایج بدست آمده از این تحقیق پس از تجزیه و تحلیل پرسشنامه ها در SPSS نشان می دهد که بین تعهد عاطفی کارکنان با اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری، فرهنگ سازمانی ، تسهیلات رهبری ،و فرایندهای سازمانی چه نوع ارتباطی وجود دارد.